Powered By Blogger

torsdag 17 januari 2013

Idé till handling

Jag visste att det skulle bli såhär.

"Åh, varför kan det inte bli morgon snart så att jag kan få börja blogga? Har så mycket inspiration!"

Låter detta bekant? För mig är det det i alla fall. Hade sådan inspiration då jag skulle starta upp en blogg för första gången i mitt liv. Men innerst inne visste jag väl att även om jag börjar blogga så blir jag aldrig lika aktiv som under tankeprocessen före man ska börja med något nytt. Något händer då jag, Ludvig Andersson, ska gå från idé till handling. Eller kanske snarare, ingenting händer, eller: allt för lite händer.

Jag är en tänkande ung man. Alltså borde jag väl rimligtvis ha mycket att dela med mig av?

Fundera på det ni!

Dagens notis: Har förnyat mitt pass. Får se om det kan föra in mig i USA utan komplikationer. 

Godnatt!



4 kommentarer:

  1. Jamen visst e de sämst? Så e de för mej också - innan ja bloggade hade ja en massa idéer, men nu tycks ja ha glömt dem allihop å sen inte fått några nya heller! Vi borde kanske utmana varandra å skicka teman som den andra ska skriva om? ;)

    SvaraRadera
  2. Själv sitter jag på 98 inlägg under ett knappt år. Slå det om ni kan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så svårt, ett inlägg var tredje dag, typ ;)

      Radera