Powered By Blogger

fredag 21 december 2012

Det var en domedag...

Sitter nu här, den 22 december 2012, fortfarande helskinnad. Domedagsprofeter, jag är ledsen men jag tror inte på era skrönor. Så, det var denna dag som blev så upphypad. Det var denna dag som jorden skulle gå under enligt många. Andra menade att vi går in i en ny tidsålder. Åtminstone har jag inte sett ett enda spår av denna så kallade Domedag... Märkligt detta med media egentligen. Det kan vara så absurt det som skrivs, men ändå tror folk på det. "Men vadå, det står ju på internet. Jag har läst att. Det sägs att..."

Domedagen har hittills bestått av julstädning och julgranspyntande. Så nu vet ni det. Julfriden i det Anderssonska hushållet börjar så småningom infinna sig, även efter ett halvklottigt knäckkok. I det avseendet är vi något bättre än Andersson av modell Rudolf...



Dagens visdomsord: Jag överlevde.

2 kommentarer:

  1. Men de som hände var ju att Psy var första i hela världen att få över 1 miljard visningar på youtube ;)

    SvaraRadera